Tai, kas liko už kadro: 10 faktų, kurių veikiausiai nežinojote apie Max Payne seriją
Tęsdami įsigaliojusią tradiciją kiekvieną trečiadienį pristatyti po naują bei mūsų manymu dėmesio vertą įrašą, šį sykį mes jums norime pristatyti 10 reikšmingų faktų apie nežmoniško atgarsio sulaukusią žaidimų seriją Max Payne. Tikimės, kad rasite kažką naujo, ypatingo, negirdėto ir nuo pat pradžių pamilsite aplodismentų vertą „Remedy Enternainment“ ir galiausiai „Rockstar Vancouver“ komandos narių darbą. Taigi, skaitome, vertiname, komentuojame!
1. Herojus Max Payne buvo sukurtas taip, kad būtų panašus į žaidimo kūrėją Semą Leiką
Nors pagrindinį žaidimo veidą Max‘ą Payne‘ą įgarsino visai kitas žmogus – Džeimsas Makafrėjus, jį labiausiai norėta atvaizduoti ne į ką kitą, bet į šios garsiosios serijos scenaristą Semą Leiką.
2. Originaliajame Max Payne žaidime buvo paslėptas ganėtinai keistas siurprizas
Tvirtinama, kad antrajame žaidimo lygyje įmanoma pradėti karą su žiurkėmis, tuo atveju, jei Max‘ą Payne‘ą valdantis asmuo nusprendžia mesti granatą pro tam tikrą skylę, po kurios ji atsimuša į vieną sieną ir netikėtai pasirodo užrašas, sakantis, jog jūs pradėjote atvirą karą prieš žiurkės vos tik mestoji granata spėjo susprogti.
3. Įdomybės su plakatu „Dopefish“
Senesnės karto žaidėjai supras, ką iš tikrųjų reiškia plakatas „Dopefish“. O tie kas nežino, tuoj mes viską paaiškinsime. Atvirai kalbant, tokį retą vaizdelį pirmą kartą regėjo tie, kas praėjo 1991-ųjų žaidimą Commander Keen 4. Stulbinama, bet Max Payne erdvėje minėtąjį „Dopefish“ plakatą galima sutikti vykdant tik vieną iš daugelio žaidimo misijų.
4. Pirmasis žaidimas, turėjęs sulėtintus šaudymo elementus
Nepaisant fakto, kad pirmieji lėtų judesių kadrai buvo užfiksuoti muzikinės grupės „Rolling Stones“ vaizdo įrašuose ir vėliau pasaulį išvydusiame filme Matrica, toks iš kojų verčiantys efektas atkeliavo ir į Max Payne žaidimų seriją.
5. Max Payne foninės melodijos kilmė
Sunku žodžiais nusakyti, bet unikalioji žaidimo muzika „The Late Goodbye“ buvo įkvėpta to paties Max Payne scenaristo Semo Leiko anksčiau parašytos novelės.
6. Yra dvi Max Payne 2 baigtys
Jei jūs žaidėte antrąją Max Payne dalį pasirinkę silpnesnį žaidimo režimą, reiškiasi matėte vienintelę sceną, kai kita populiarios šaudyklės veikėja Mona mirė ant Max‘o rankų. O jeigu buvote nusistatę aukščiausią sunkumo lygį, galėjote atrakinti paslaptingą žaidimo baigtį, kurį tiesiog šokiruoja. Joje kaip niekur kitur pastebima, jog pastaroji herojė Mona sugebėjo išgyventi. Tad tai tikrai kažkas nerealaus!
7. Prisidengti nuo priešų atakų nebuvo leidžiama iki Max Payne 3 dalies
Pirmą kartą Max Payne serijoje buvo įmanoma pasislėpti nuo oponentų puolimo tik trečiojoje žaidimo dalyje. Keista, bet daugeliui ji nelabai kuo ir skyrėsi nuo „Rockstar Games“ šedevro Grand Theft Auto.
8. Max Payne 3 taip pat atsidūrė ir konfliktų sūkuryje
Max Payne ir Max Payne 2 versijas projektavo studijos „Remedy Entertainment” kolektyvas, o prie paskutiniosios trečiosios serijos dallies stojo „Rockstar Vancouver” darbuotojų pajėgos. Tuo nepatenkinti žaidimo fanai paruošė net internetinę peticiją, kad pasipriešintų tam. Deja, ją pasirašė tik 316 vartotojų ir galiausiai visos pastangos nuėjo veltui.
9. Kuriozas su aktoriumi, kuris įkūnijo Max’ą Payne’ą filme
2008 metų Max Payne filme pasirodė tokia Holivudo žvaigždė kaip aktorius Markas Wahlbergas, tačiau fanų nelaimei, jis nebuvo išbandęs nei vienos Max Payne žaidimų serijos dalies.
10. Sąsaja su Alan Wake
Ar būtumėte pagalvoję, jog Max Payne siejasi ir su tokiu žaidimu kaip Alan Wake? Taip, tai tiesa. Šiame žaidime galima rasti daug giminingų ryšių su Max Payne serija. Viename iš jų galima rasti, kad paties Maxo Payne’o kūnas randamas masiniame populiacijos centre – Niujorke.